مکتوبات

تحلیل‌های مستقل، متعهد و عدالت‌خواهانه درباره دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم

مکتوبات

تحلیل‌های مستقل، متعهد و عدالت‌خواهانه درباره دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم

ژن های خوب به بهشت نمی روند | اکبر_شهبازی

ژن های خوب به بهشت نمی روند | اکبر_شهبازی

ژن خوب مجلسی بالاخره مجبور به استعفا شد.

آقازاده ای که پدرش نماینده مردم در مجلس است و تعداد سالهای عمر پسرش تازه25سال را رد کرده است به مدیریت یکی از بزرگترین شرکتهای زیر مجموعه وزارت کار منصوب شده است.

هم سن و سالهای پسر آقای وکیلی تازه خدمت سربازی را تمام کرده و چون پدرشان آقای وکیلی نیست اکنون با مدرک بسیار بالاتر و از دانشگاههای معتبرتر از او دارند کارگری و دستفروشی می کنند.

پدرش ادعا کرده وقتی از اقدام پسر دهه هفتادی اش با خبر شده او را سخت دعوا کرده است!

اما اگر این گشایش رسانه ای به لطف رسانه های مستقل خصوصا کانالهای تلگرامی نبود مگر این مسئله قابل پیگیری بود؟

رسانه های آزاد پیش از این نقش خود را در مواردی چون حقوقهای_نجومی فیشهای_نجومی وماجرای دختر صفدر_حسینی به خوبی ایفا کردندرسانه هایی که بدون وابستگی جناحی با تکیه بر فطرت انسانی خود تبعیض را بی نمی تابندو فریاد عدالت سر می دهند.

باید سپاسگزار این خصلتهای فساد ستیز بود خصلتهایی که با کشف فسادغارتگران بیت المال به مثابه بیمه و حافظی مهم برای نظام ایفای نقش می کنند.

هیچ مسئله ای همچون فساد سیستماتیک اقتصادی و رانت از ما_بهتران و ژنهای_خوب به انقلاب ضربه نمی زندانقلابی که هزاران شهید برایش هدیه شده است.

استعفا نباید سرنوشت این رانتخواران مغرور باشد باید دست رانتخواران و آنهایی که می پندارند ژنهایشان از بقیه مرغوب تر است را از مرفق قطع کرد. باید ریشه رانت و آقازادگی را خشکاند در هر جناح و لباسی.

yon.ir/WO5kA

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.